نیمه شعبان

سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با پیش بینی و اکران برنامه های شاد و متنوع ویژه عموم شهروندان که از عصر امروز اجرایی می شوند، به استقبال بهار مهدوی و نیمه شعبان می رود.

به گزارش کرج امروز، آنطور که روابط عمومی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اعلام کرده، برنامه سیار «نشاط اجتماعی» از عصر امروز به مدت ۴ روز متوالی در نقاط مختلف و پُرتردد شهر اجرا می شود و در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف لبخند به چهره شهروندان می نشاند.

آیین عطرآگین شب شعر انتظار و جشن میلاد

آیین عطرآگین شب شعر انتظار و جشن میلاد به میزبانی صحن مطهر امامزاده حسن (ع) با حضور جمعی از شعرا و مدیحه سرایان نامدار کشور از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه ۲۵ اسفند) با حضور عموم علاقمندان و شهروندان برگزار خواهد شد تا حال و هوای مرکز ایران کوچک در طلیعه نوروز و میلادِ یگانه منجی عالم بشریت بهشتی شود.

راه اندازی شش ایستگاه صلواتی در شش نقطه از شهر

راه اندازی شش ایستگاه صلواتی در شش نقطه از شهر و پذیرایی از شهروندان عزیز و منتظران موعود از دیگر برنامه های متنوع سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در راستای استقبال از نیمه شعبان و بهار مهدوی است.

مشارکت در راه اندازی مواکب مهدوی در محوطه پارکینگ

مشارکت در راه اندازی مواکب مهدوی در محوطه پارکینگ پارک نبوت از امشب به مدت سه شب متوالی از جمله اقداماتی است که منتظران موعود را در نیمه بهاری شعبان سرمست از عطرِ انتظار و طلیعه مهدوی بهار خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =